Siódemka to szczęśliwa liczba. Udowodniła to 7. edycja Credi Sensation pod hasłem „Chlebem i Winem”.

Coroczne święto firmy Credin w Sobótce było okazją do prezentowania nowości piekarniczych, wymiany doświadczeń, poznania oferty wystawców, a także skorzystania z programu edukacyjnego. Nowościami były Jaglove – pieczywo jaglane, oparte na niezwykle zdrowej i wpisującej się w trendy kaszy jaglanej, a także włoska przekąska Foccacia. Jako ciekawostkę dla grupy docelowej o specyficznych potrzebach firma Credin zaanonsowała trzy propozycje piekarnicze bezglutenowe. Zaakcentowane zostały także propozycje cukiernicze zaprezentowane w jesiennym klimacie – Baton do grzańca czy też Bakaliowiec studencki. Koncepty cukiernicze opierały się na ciekawych, jesiennych smakach nadzień – pomarańcza z chilli, żurawina granat, dynia marakuja. Firma podkreśliła swoją innowacyjność obecnością słodkości bezglutenowych, m.in. brownie bez mąki pszennej. Gościem specjalnym wydarzenia była Beata Śniechowska, zwyciężczyni 2. edycji Master Chef i właścicielka wrocławskiej restauracji Menu Motto.
Partnerami wydarzenia zostało wiele firm oferujących rozwiązania dla branży piekarniczej i cukierniczej. Dzięki temu klienci mogli poznać nowinki branżowe w jednym miejscu i czasie. Program wydarzenia zawierał także część merytoryczną, wykłady, warsztaty, które poszerzały wiedzę nt. produkcji wyrobów bezglutenowych czy też efektywnego wykorzystywania social media w codziennej działalności.
Źródło: Credin Polska