Polska grupa lodziarni „u Lodziarzy” serwująca naturalne, rzemieślnicze lody przeszła w ostatnim czasie delikatny rebranding. Od teraz punkty z charakterystycznym brązowym szyldem działają pod marką Wytwórnia Lodów Polskich.

Zmiana nazwy ma na celu jeszcze silniejsze zaakcentowanie przywiązania do rodzimych tradycji tworzenia lodów. Rozpoczęta w ubiegłym miesiącu, z pozoru jedynie kosmetyczna zdaniem przedstawicieli marki, była ona niezbędna.

– Bo choć dla niektórych lodowe przysmaki mogą kojarzyć się przede wszystkim ze słonecznymi Włochami, my idziemy nieco pod prąd – u podstaw naszej działalności leży polska tradycja wytwarzania lodów. Jesteśmy niebywale dumni z naszej historii – wyjaśnia Piotr Kowalewski, manager rozwoju sieci.

Rodzinne lodziarnie działające pod tym szyldem niezmiennie od samego początku serwują lody tworzone na bazie przedwojennej, polskiej receptury. Powstają one „na miejscu” w kilku własnych manufakturach rozsianych po całym kraju, na bazie surowców dostarczanych przez lokalnych przedsiębiorców.

– Stąd decyzja o zmianie nazwy. W ten sposób pragniemy po raz kolejny przypomnieć o naszych korzeniach. Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy” – to brzmi dumnie! – dodaje przedstawiciel WLP.

Liczba lodziarni działających pod marką „u Lodziarzy” rośnie z roku na rok. Jak jednak podkreślają przedstawiciele grupy, liczba ta nie jest i nigdy nie była nadrzędnym celem istnienia Wytwórni.

– Swoją pozycję na rynku chcemy opierać przede wszystkim na smaku i lokalnej tradycji tworzenia lodów. Do współpracy zapraszamy zatem wyłącznie pasjonatów, czyli osoby, które kochają to, co robią i dla których ważne są koleżeńskie relacje, rodzinna atmosfera oraz poczucie uczestniczenia w czymś wyjątkowym – podsumowuje Piotr Kowalewski.

Źródło i fot.: PUBLICUM PR